Kusligt!

Kusligt!
"Sjösa i paniiiiiik, förföljelse-man är oss på spåren o skriker glåpord efter oss!"

-Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Vi har en man som förföljer oss i Sjösa!, ropade kvinnan när hon sprang genom skogen. (tror ni mig inte?! Läs södermanlandstidningen!)


HALKKÖRNING AVKLARAD! ---- Jag lever! (Har aldrig varit så rädd, två kvinnor som ej kunde köra, körde ner mig i 110 på motorvägen till norrköping)

Körskoleläraren - " Du kan stanna här borta"
Eleven - Kör vidare och växlar upp till tvåan
Körskoleläraren - "Jag sa att du skulle stanna där borta"
Eleven - "Va?" växlar upp till trean
Sara-  kissar på sig av skräck i baksätet!!!!!!!!!!!!!!!

Skola tomorrow------- LÄNGTAR! Sara Sara Sara!





Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, härligt att du lever bara. Men du, stannade människan till slut eller?

Postat av: ida

hjälp... läskigt värre.
fin kjol du har idag.

2006-11-29 @ 15:03:02
Postat av: sara

Tur att du lever. sexig kjol och snygga underbyxor.

2006-11-29 @ 15:03:25
URL: http://landin.blogg.se
Postat av: micccis

en jävla massa c:n

2006-11-29 @ 15:07:24
Postat av: micaela!

ja ha, Jag han inte läsa bloggen du bara gick förbi... men den är skert jätte bra för den handlar om dig...heheheh =P men vi får gå på krogen på Fredag.... ha det söttnos..

2006-11-29 @ 15:11:49
Postat av: mirris:)

olal, hur fan lyckas ni

2006-12-18 @ 20:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback