Fettegal!



Jag tror jag håller på att balla ur totalt!!

Helgen har varit så sjukt Galen så de finns inte!
I Fredags Blevre en perfekt utekväll Med massa shottar. Kul Förfest osv.

Dagen Derpå. Så blevre diskutioner om va vi gjorde igår, Såklart. Ja var bakis. Men så satt vi ju fast på Mo då såklart. O Morthens Polare kom förbi med mitt favoritvin. Och jag är ju inte den som är den. Så då blevre vin klockan 10 på morgonen IGEN. O sen så är ja helt borta,Lost,väck,Gone,Byebye. Minns inte hur vi kom hem. Men vi kom hem i alla fall. Och fortsatte drickandet. och Morthen drar hem till sina föräldrar o Ja o Malin blev medbjudna på Födelsedagsfest För att Morthen inte kunde gå dit o va den enda singeln. (För att citera en nykter Morthen: " Jag vill att du ska följa med mig dit som min flickvän".) GAAAH!

Födelsedagsfest blevre. Men den blev ju inte som förväntat. Jag och Malin glider in på någon form av en Parmiddag med Partymuggarna i handen och sminket från igår fortfarande rinnande i ansiktet. (Inte helt sant. Men ungefär så kände jag mig.) Som tur va så ringer Eirik o skriker något om att han är vid Prix i Pyjamasen och han blev en räddande ängel. Blev "raggarrundan" På Hemnes ett par gångner. Parmiddagen blev för seriös så vi drog hemmåt med buller och bång kommer den andra Morthen och hans polare hit ifra Bjerka på efterfest. Dock för att tilllägga, Kolla in killen i Den randiga tröjan på bilden. Vadå Kennykopia?

Aja, nu är Söndagsångesten ett faktum. Och dessutom, Sån JÄVLA hemlängtan!
Sååå, Hela veckan är Fettegal, Jag är Fettegal. Och är ja inte Fettegal så kommer ja bli Fettegal.

Kommentarer
Postat av: Alina

ohh bloggen is back :) lovelyy. när åker ni hem?? jag åker till norge imorgon!!

Postat av: R y d b e r g

haha vafan jag trodde det var Kenny ! Fick en chock här hahah :P

2008-10-23 @ 21:55:26
URL: http://mariaslya.blogg.se/
Postat av: R y d b e r g

Gumman, hur har du det? :D

2008-10-28 @ 11:00:37
URL: http://mariaslya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback