D kain godt hend.

Ohmy.

Blev en spontanfylla i Torsdags med Micaela. Det sista jag minns är att jag är förbannad på Morten för att han inte svarar.
Så jag klädde på mig mina mjukisbyxor och gick hem till han klockan 6 på morgonen för att ha deeptalk med honom.
Pinsamt eller bra? Hm, Det vet jag inte.

Bankade på hos honom och gled in där med full mundering på och satte mig i soffan. Han måtte trott att jag är dum i huvudet. Ut och gå As-packad klockan 6 på morgonen i mjukisbyxor och 16 minusgrader!  Och trött som jag var på honom så började jag i alla fall disskutera oss och jag tror inte vi kom fram till något speciellt. Det är ett missförstånd. Vi har missförstått varandra. Men jag vet inte om jag har gjort saken bättre eller sämre nu.
Förhoppningsvis är det fortfarande bra. För annars skulle han inte ha skedat mig hela natten och hållt om mig så att ja inte skulle gå därifrån eller så hade jag inte fått en kyss när han skjutsade hem mig.
Så vi får väl se. Jag måste lära mig att lugna ner mig.. Hrmf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback