Eg e ei Råidiot, De va Kje eg de va ho.

Jajjemänsan. Neews on  the "Morten cp huve"-Fronten.
Usch, vad de kan hända grejer på tre dagar och jag står fortfarande fast vid att jag är dum i huvudet.

I Torsdags blev det en tripp hem till Tha man för o låna tvättmaskinen och spendera tiden med mannen i mitt liv i andan: " Vi är bara bästa kompísar", Och jag vet inte om de kändes bra eller dåligt! Just då kändes det ingenting. Det gjorde inte ont men jag var heller inte glad. Han lovade mig i alla fall en LunchDate dagen efter. "Ooohja" - svarade ja och tänkte inte direkt lägga in det i min planering för jag vet ju att han som vanligt ringer en timme innan och säger att han inte kan.
Men Skjut mig i arslet och kalla mic Cowboy. Han kom till och med hit och hämtade mig.

Fast det var en konstig date. Eller det var det för mig i alla fall. Det kändes som att vi inte känner varandra alls. Jag hade någon form av "Nervös mun torka" Och tappade orden hela tiden och hade handsvett så de rann och skrattade konstigt och jag tyckte att det var tyst mesta delen av tiden och blev bara ännu mera nervös när ja hela tiden tänkte på att jag måste säga något för o bryta tystnaden. Men, vi pratade mest ytliga saker. " Mmm, Maten smakade gott." " Ohja, du har klippt dig nyss." " Ska de bli kul att Lisa kommer o hälsar på" De va typ samtalsämnena vi hade under hela lunchen.

Men så råkade jag fråga lite slyktigt om hur planen såg ut för resan till Manschester han ska på i veckan  OCH DET VAR ETT KÄNSLIGT ÄMNE. Ohmy. Svaret jag fick var att: Det som händer i Manschester stays in Manschester. Och sen förklarade han att de gjorde ju inget i och för sig för honom. För han har ju ingen flickvän hemma som kunde bry sig om de. PIK PIK PIK!!!! Hm, Tack för den svarade jag och tog åt mig fast jag egentligen inte ska.. Sen var den daten över.

Huxflux mötte jag han ute på krogen samma kväll. Mica o jag gled in nyktra och sög på en varsin   öl och helt plötsligt stog han där. Aprak och halvhånglandes med någon brud på dansgolvet. Det slutade med att jag följde med han hem. Nykter Vs. Dyngrak. Och återigen så pratade vi inte så mycket med varandra. De är mest tyst. Men vi hade sex oavsett. Och dagen efter spenderade jag ett par timmar liggandes i hans armar på soffan utan att fortfarande inte säga något. Chocken kom sen när han frågade om han fick följa med mig hem när jag sen skulle åka, Och det fick han.
 
Vi låg och halvmyste på soffan ända tills Malin och Mica kom hem. Då skärmade han av totalt. Och typ vägrade komma i närheten av mig Som om de vore pinsamt. När han gått började Malin muttra på mig. Och nu är hon inne i teorin att han bara är ute efter sex. Och jag vet inte vad jag ska säga eller om jag själv tror på de. Skitsak samma. Jag tänkte inte så mycket på honom och i Lördags kom jag hem från jobbet klockan 3 på natten och hade precis klätt av mig. Då ringer han. Dyngrak igen och ståendes utanför min dörr. Han fick komma in och slängde sig i sängen hos oss som redan hade lagt oss. Där RÅvänder han ryggen åt mig och lägger sig ungefär "på" Mica och frågar henne om hon vill föja med honom hem och om dom inte ska hångla.Han spenderade 15 minuter i försök att övertala Micaela innan han bestämde sig för att gå hem. Det sista han sa var: " Glad i dig Mica,God natt puss på dig". Malin sa åt mig att gå efter Cphuvudet och prata ordentligt med han. Och jag vet inte vad jag var. Ledsen eller arg? Eller mest besviken?
De kändes mest som att jag bara ville ge upp.

I mitt desperata försök att få ur han något vettigt somnar han på min axel och då blev ja mest arg på mig själv som ens orkar hålla på med en sådan idiot.
Började i alla fall gråta och det såg han. Sen frågade jag han varför han kom hit. I vilket syfte. Om han kom hit för att han tycker om mig och ville träffa mig eller om han kom hit i syftet att vi bodde nära krogen och han ville snacka skit med Micaela. Då fick jag i alla fall svaret: " Jag tycker om dig Sara och jag kom hit för att träffa dig. Men du vill så mycket mer än vad jag vill." Sen smekte han mig på kinden och sa åt mig att jag är söt. Hm, Förundmjukande jag vet.  
Vafan skulle jag säga dådå? Blev helt tyst och vet inte vad som är sant. (Malin kom med teorin att han bara kom förbi här för att få mig svartsjuk och sen gå igen. För han har träffat Mica typ tre gånger så de kan inte vara i något annat syfte)  Men jag vet inte. Jag vet helt enkelt inte. Sen frågade han om han fick sova kvar och jag min dumma dumma dumma dumma apa svarde Ja. Och återigen hade vi sex. Och återigen så ligger han där dagen efter och pussar på mig och håller om mig. Men sen är vi bara som vänner igen.
 
Jag vet inte. Och jag blir tokig. När jag egentligen ska vara glad över att han säger att han tycker om mig så blir jag istället ledesn. Men jag vet inte varför och jag förstår ingenting. Måste kanske ta reda på va jag själv vill först. Är jag verkligen så kär i han så att jag kan svika mitt älskade älskade singelliv igen för ett förhållande vilket jag i och för sig redan gjort, för jag känner mig ju redan som om jag måste vara trogen till honom. Och dessutom, Är jag beredd, om jag nu skulle vara så kär så att jag vill ha ett förhållande, att flytta hemmifrån till Mo i Rana, Norges tråkigaste stad?

Och kommer de bli bättre efter Mortens Manschester-Resa? Den som han så GÄRNA måste vara singel på. Kommer de bli någon skillnad eller kommer de dyka upp ytterligare tillfällen som han MÅSTE vara singel på?! Och dessutom, Skulle Jag, Sara Karlsson passa i förhållande rollen? Jag vet ju sen innan att jag inte är någon bra "Flickvän".

Alltså jag vet helt enekelt inte. Jag måste få veta hur han vill ha de först. De är när han är osäker som jag blir osäker. Jag blir osäker för att jag inte vill "visa mig kär" i någon som inte är kär i mig tillbaka. Och vad handlar egentligen allt om? För mig är det mest att jag vill veta om han är kär i mig fortfarande. Kär på riktigt. För jag vill inte vara kär i någon som inte är kär i mig tillbaka. Det är nog de mest jobbiga man kan vara. Sen är jag nöjd. Jag kräver inget förhållande. Han MÅSTE inte bli min "Pojkvän". Det räcker med att han är kär i mig.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback