Eg e Heilt Knust.

NEEEEEEEEEJ NU BÖRJAR JA BALLA UR!

Tror inte jag vågar åka dit ikväll o Skrika, Gråta och göra ett slut på de.
Helt plötsligt vet jag inte vad jag ska säga....?
Jag vill bara åka dit och gråta och hoppas att han håller om mig och säger att han vill ha mig men är lite ur fokus just nu.

Kan jag inte bara få hoppa över den här jobbiga biten? Ge mig Guds svarta stora bok som beskriver precis hur allt kommer bli, Va folk kommer göra och framför allt. Hur jag ska göra för att de ska bli bra....

Varför är jag så JÄVLA dum i huvudet. Vill han inte va med mig så vill han inte ha mig. Men då ska han fan säga de i ansiktet på mig också. Men vill jag verkligen höra det? Kan jag hantera det när han har sagt det?

Jag SKA åka dit. Jag SKA ordna ut det här. Jag SKA sluta böla över en kille som inte ens vet vad han själv heter.
Och hoppas att de du menar är att du har Kramp ikäken från igår efter allt HÅNGEL.

Sgnwk,baopg|jgnb,nfklW,ERT WP TL3OYLÄRSTYÅ'¨äö.s,ipkl.hpokmw,h.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback