Es sein rüber, Warum? - Det är över, Varför?

Idag fick jag ett nummer. Av en kanske 30 årig kille som satt och drack i baren på Jobbet.
Och jag övervägde helt seriöst att följa med honom hem. Vad hade de gjort för skillnad?

Malin min Kära bästaste bästaste har varit ledig ikväll och därför varit hos Mannen i Mitt liv och hämtat bestick och kollat på tv. Under den tiden hann de också disskutera mig och åter mig. Och Finaly fick jag svaret som jag väntat på.
Nej Morten är inte kär i mig längre, Han ser oss som vänner som han kan pussas med när han känner för de.  Och det gör ont. Och jag känner mig som en JUBEL-Idiot.
Ett rent jävla pucko.
Vad FAN gör jag här? Vad har jag här att hämta? Vad åkte jag hit för att hämta?

Nu ska jag ta VÄRLDENS största snus och bara göra ingenting.

Kommentarer
Postat av: Mikka

du talar lite tyska? :) varför det? :)

2010-02-24 @ 20:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback