Har kje peiling

Nej det har jag inte och allt som behövdes för o få mig på fötterna igen, var en ny lägenhet och ett nytt jobb.
Jaa, För de är ju SÅÅ lätt att bara ordna lite sisådär.

Usch. Nu börjar jag i alla fall bli lite stadig igen. Tänker inte allt för mycket på Morten och hans skitproblemsomjaginteorkartatagi. Men istället är jag fortfarande sur, sur, sur. Usch. Det är seriöst hemskt på vilket dåligt humör jag är på. Tycker inte att de finns mycket som är så särskilt roligt. Utan gör mest allt för att ja måste.

Igår låg jag bara o snurrade och surrade i sängen. Tror både Micaela och Malin blev irriterad på mig. Klockan var halv 2 och jag kunde fortfarande inte sova utan istället låg jag och pinade mina kära sovkamrater.

Anyway. Mortens reaktion på att jag skulle sova mellan Micaela och Malin för resten av framtiden här var väl både positiv och negativ. Först tyckte han att de va dåligt, för då kunde ja aldrig sova hos honom. Då sa ja åt honom att de blir nog ingen skillnad för ja får ju ändå aldrig sova hos dig. Då sa han åt mig att de va lika bra, skönt att slippa! Mja, vet inte vad man ska tro.. Sur.

Snart är jag Norsk i alla fall. Annars får jag böta. Så snart blir det här på riktigt. Där jag bor nu kommer att bli min framtida HEM-Adress. Ohmy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback