Sug min Ljudhoraz Ex.

Precis det hände inatt.
Nu får jag ge mig. Sluta tänka på Morten. SOV KVINNA, SOOOOOV!

Inatt låg jag och väntade på ett svar på mitt sista sms: " Vill du sova med mig inatt, eller ska du va ilag med ho Johanne inatt? "  - Hans ex.
Och det gick fick jag inget svar på. Det är hopplöst. Helt Hopplöst.
Och för att lägga på något ännu värre så drömde jag att jag hade sex med en Bög inatt. What?...

Ja i alla fall. Kan ja få till det så har jag en plan. Jag ha varenda ord inplanerat och utstuderat från igår natt.
Jag ska svänga förbi han på Mo senare ikväll. För varje Söndag är han bakis och låser in sig hemma och ligger på soffan utan att träffa någon alls. Jag ska åka dit, Sätta mig i soffan, Skrika på honom, Gråta för honom, Kräva svar på mina frågor, Göra ett "Slut" på det hela, Åka hem, Gråta ännu mer och sen låta han passera.

Det är bara så synd. För jag vet verkligen inte vad som är fel. Vad jag gör för fel eller vad de är för fel på honom?
Han var den som jag verkligen skulle kunna tänka mig att leva resten av mitt liv med. Ge upp alla mina singelplaner och bara vara med honom. Men då ska han göra sig värd de. När jag inte hör av mig gör jag fel, När jag hör av mig gör jag fel.
Och när du säger att du inte vet va du vill men att du tyker om mig. Men sen vill du inte ses, Du vill inte prata med mig?!
Är det som vanligt med mina "CP KILLAR" Som jag träffar. Du säger så för att jag ska va kvar där och hoppas IFALL du ångrar dig och vill ha mig tillbaka!? Naj jag vet inte.
De är bara fel. FEL FEL FEL, Och jag vet inte vad som är FEL.
Men jag orkar inte med att allt ska kännas fel längre. Att jag är ledsen och inte vet varför jag är ledsen.

En sak som skulle göra mig SÅ glad, skulle vara att du till exempel bara kunde komma hem till mig när du gått av ditt nattshift klockan 6 för att sova bara för att få ligga i samma säng som mig.
Men de kommer ju aldrig ske. I alla fall inte för mig. SPECIELLT inte efterssom jag inte har den kromosomen i huvudet så att jag kan bli kär i sånna killar som kan göra såna saker. För de är inte så jävla osäkra på sig själva och de är inte så jävla rädda.

Fuck you Morten. Fuck you.

Så jävla trött på det här nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback