Bloggjävel.

Update.                     19.35

Vi är tre tjejer som har kommunikationsproblem. Alla sitter vid en varsin dator och pratar hellre över Msn än till varandra.
Nooormal, Naat  ;)

Gårdagen spenderades på Hemnes och Hansasmuget Med tillhörande folk. Jag har fortfarande inget svar på Mortens sms. Så ja låter det bara passera. Var oavsett nykter igår och körde stenhårt med Christians Audi. Looove it. Micaela körde på FULL- På En öl, Malin körde på Sjunga Markolioo och åka till Kim Andre.

Det resulterade i att jag stog i Hallen till han Christian med två mobiler och två olika sms. På Den Svenska hade Kenny skrivit och sa åt mig att komma hem. På den Norska hade Morten skrivit. ( Yesss, Alltså störde det han att jag inte svarade sist.) Ooooooavsett.

Jag svarade på både och det ena blev mer störande än det andra! Det visar sig i alla fall att Morten är svartsjuk och trodde att ja skulle sätta på hans polare christian " Bara för att". Men Herregud, Vad svarar man på en sån sak?

M- Ke du jaer då?
S- Är till han Christian på Hemnes. Dudå?
M- Okei, Men då bi d jo sex på deg ikveill.

Och nummer två?

K- Hejsan, Hur mår du?
S- Bara bra. Hur kommer de sig att du hör av dig igen? Jag är i Norge.
K-Fick bara en känsla. Kom hem igen...

Jaja, ust nu vill ja bara krypa in i min: "Micaela & Gogman" - trygghet och bara låta allting vara.
Det är ju för skumt det här...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback