Make your lovers your haters...

Jahaja, Thats it. The Deeep Talk med Morten var över på två sekunder och ingenting, ABSOLUT ingenting blev sagt.

Om ja hade kunnat hade jag bara sprungit härifrån och lämnat honom med tretusen frågetecken, Istället är de återigen jag som sitter här o undrar va de är för fel på mig?! Han fick ju i alla fall svar på sin egen fråga. - Om jag tror att vi är ett par? Hm. Nej de tror ja inte och då är han nöjd.. Jipiiee. NU DÅ??

I Allafall, Inatt höll han mig vaken med ytterligare 20 idiot Sms. Vad svarar man till exempel på att: " Det är många tjejer som vill ha mig, Nu ska ja ha sex". Eller vad Svarar man på: " Hur många har du haft sex med? Vad har du gjort och vad har du inte gjort?" Vad svarar man?

Oavasett så är jag ännu mer förvirrad nu! Men jag vet inte vad de finns o fundear på egentligen. Skäms på dig.

Kommentarer
Postat av: Sara

Stå på dig kvinna, att du är lycklig räknas. Kom ihåg det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback