Me, Myself and I. Big girls dont cry...

Yoho. Nu börjar jag reparera mig igen.
TACK!

Det var en dröm jag hade härom natten som gav mig ett WakeupCall.
Ikväll ska Morten på sitt ex Mammas "Fylle jämt Kalas". Jag vet vad som kommer hända.
 Han hamnar i säng med sitt ex igen. Gör mig inget.

"I min Dröm så var det Lördag. Han hade varit på festen och ringde mig och undrade om jag ville komma och sova med han. Jag åkte dit efter jobbet. Det var helt mörkt i hans lägenhet och jag antog att han låg och sov. Så gick in i sovrummet.
Där ligger han ovanpå sitt ex och gör "nivetvad". Jag sätter mig breve och säger till henne att : " Tack för att du ställde upp när jag inte var tillräckligt snabb att komma hit. Jag har precis fått diagnosen att jag har Klamydia och jag hade sex med Morten för en vecka sen. Vilket betyder att han också har Klamydia och nu har du det också". Sen gick jag bara därifrån".


Jag måste lära mig att ta vara på mig själv. Att inte bry mig så mycket. Nu är jag trött på alla kvällar jag går och lägger mig och tänker på Morten och vad jag har gjort för fel.

Men helt ärligt är det inte jag som har gjort fel. Det är han, Har alltid varit han och kommer alltid vara han.
Nu är jag i alla fall på G igen. Im in Top of the world. The world is NOT on top of me.


Jaaaaoooow Jaaaooow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback