I love the way you Lie..

Jaddae.

Det är inte ofta ja skriver?! Hm.. Verkar bara vara när någon berör mig.
Jag tror jag är en av de mest olycksdrabbade i hela världen. (Jag och Lisa/Jenny)
Är så less.

Vet inte om de är så att svaga människor drar till sig starka människor som har starka behov av att trycka ner Andra människor? - Ibland önskar jag att ja läst psykologi.
De här året för mig har handlat om att ta vara på mina misstag.
Lita på opålitliga folk, Stå upp för andras misstag, Slåss för folk som inte slåss för mig.
Men jag har lärt mig. Jag har växt.

Nu blev i alla fall den sista droppen mjölk spilld.
Lita-Trust-Tillit
Vad är det?

Jag strävar efter lycka och välmående- För alla som jag bryr mig om.
Oavsett hur jag vrider och vänder på mig så är det någon som slår mig ner.

Varje gång jag flyger hem funderar jag på; " Om planet störtar JUST idag."- Mitt emellan mina två "hem".
Vart ska jag bli begraven? Det är just där jag står i livet. Mitt emellan två fantastiska hem.
Men vart skal jag bo? Vart blir det någonsin bra?

Jag är och har aldrig varit den som är den. Jag glömmer lätt. Förlåter det mesta.
Och det är en egenskap med mig som är bra. Det är den egenskapen jag är stolt över.
Men jag undrar när det tar slut? Hur mycket skall just jag klara? Hur mycket ska någon människa klara?

Jag har aldrig varit deprimerad, Jag har aldrig någonsin gjort något dumdristigt.
Ser mig som en så pass stark person att det aldrig kommer ske.
Jag vet att jag alltid klarar mig ur olika situationer. Med mig själv och andra, Såklart!

Mina Stjärnor står för människor jag litar på. Trots alla jag mött så är alla Stjärnor inte fyllda upp.
Du vet när du Förtjänar en Stjärna.

Kommentarer
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

2010-12-14 @ 17:38:41
URL: http://www.grinders.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback